سید عبدالحسین سجادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال‌های گذشته جشنهای گلریزان با حضور مردم و خیران برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این جشن‌ها به صورت حضوری لغو شد.

وی گفت: روز گذشته نخستین جشن گلریزان سیستان و بلوچستان با حضور مردم و خیران و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان هامون برگزار شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم ۴۰ میلیون تومان کمک به صورت نقدی و تعهد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان جمع آوری شد.

وی بیان کرد: برگزاری جشن‌های گلریزان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که از سوی فرمانداری‌ها اجرا خواهد شد.

سجادی به جشن گلریزان سال قبل در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک میلیاردو ۳۹۲ میلیون تومان در جشن های گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان همچنان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد ۲ نفر به جرم تصادف، یک نفر شبه عمد، ۲۰ نفر مهریه و نفقه و ۱۶ نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی آنان ۹ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: اقدامات برای آزادی ۲ نفر از این افراد در حال انجام است که بزودی از زندان رهایی می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.