سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از فعالیت اعضای باند بزرگ قاچاق موادمخدر در یکی از مناطق مرزی این شهرستان مطلع و موضوع را به طورویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با سه دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حوالی روستای کلپورگان سراوان در تردد بودند مشاهده و به آنان دستور ایست دادند.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات با اقدام به موقع پلیس مبارزه با موادمخدر سه نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنان یک تن و ۹۲ کیلو و ۲۲۰ گرم مواد افیونی شامل ۹۹۳ کیلو ۲۰وگرم تریاک و ۹۹ کیلوو ۲۰۰گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد.
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های موادمخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.