مسلم بشکار روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سنت اهدای بسته‌های غذایی به خانواده‌های بی‌بضاعت و فاقد سرپرست هر سال رو به افزایش و در حال نهادینه شدن از مجرای گروههای مختلف مردمی است و قطعا این روند حس مشارکت جمعی را در بین مردم افزایش خواهد داد. 

وی افزود: این امر خداپسندانه امسال با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه سیر صعودی یافته و وظیفه این موسسه مردم نهاد را سنگین‌تر کرده است.

مدیرعامل موسسه نبی اکرم (ص) چابهار گفت: این موسسه از سال ۱۳۹۴ تاکنون هر ساله با کمک های خیرین کشوری و شهرستانی اقدام به توزیع بسته های غذایی در بین افراد شناسایی شده کرده است و این اقدامات خیر را در سالجاری نیز با اعتماد و همراهی خیرین و موسسه مردم نهاد سپهرداد طوس توانسته است تعداد قابل توجهی از خانوارها را مورد حمایت قرار دهد.

وی با تشریح توزیع بسته های موادغذایی خاطرنشان کرد: این بسته ها در برخی محلات چابهار از جمله کارگر، کورسر، جنگلوک، خیابان دریا، روستای درگس و توابع آن، افرادی که شخصا به موسسه مراجعه کردند، نگور، روستای دور،  روستاهای میشود و مخت نیکشهر، چگردان لاش، سندمیرثعبان و سایر روستاهای نیازمند توزیع شده است.

مدیر موسسه خیریه غیر دولتی نبی اکرم(ص) چابهار از همه خیران درخواست کرد در ماه مبارک رمضان با حمایت‌های بی دریغ خود نیازمندان را یاری رسانند.

وی مهمترین نیاز محرومان را برنج، شکر، روغن، لوبیا، نخود، چای، عدس، لپه،آرد و سایر موادغذایی عنوان کرد و افزود: خیران می‌توانند با هماهنگی با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۱۳۶۵۲۲۷ ، ۰۹۱۵۱۹۵۱۱۴۷ ، ۰۹۳۶۴۵۰۵۴۶۸ و ۰۹۱۵۱۹۵۴۰۵۳ کمک ها را تحویل تا به نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.