به گزارش خببرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، محسن گل محمدی اظهار داشت: سه نفر از اشرار معروف و سابقه‌دار جنوب استان سیستان و بلوچستان در درگیری با پرسنل انتظامی این شهرستان به هلاکت رسیدند. این سه شرور پس از سرقت مسلحانه نافرجام یک دستگاه خودرو دقایقی قبل در ایرانشهر به هلاکت رسیدند که از آنها چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه نیز کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: این اشرار که از سارقان مسلح معروف منطقه دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه و بیش از پنج فقره سابقه کیفری در دادگستری شهرستان با اتهامات قدرت‌نمایی و ایجاد ارعاب با سلاح، ایراد صدمه بدنی عمدی با سلاح، سرقت‌های مسلحانه متعدد، نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در منطقه بودند، پس از سرقت مسلحانه نافرجام یک دستگاه خودروی سواری ظهر امروز و تماس شاکی با پلیس ۱۱۰ و حضور سریع پلیس در محل سرقت و محاصره خیابان‌های اطراف به دنبال حمله مسلحانه و تیراندازی سمت مأمورین با تیراندازی متقابل مأموران به هلاکت رسیدند.

وی با تقدیر از حافظان نظم و امنیت و فرماندهی انتظامی ایرانشهر به دلیل اقتدار و حضور به موقع پرسنل آن، تصریح کرد: اینگونه اقدامات و برخورد قاطع با اشرار توسط پلیس باعث موجی از خرسندی و ابراز رضایت شهروندان فهیم و نجیب شهرستان ایرانشهر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.