ادهم کرد زابلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در حوزه توسعه ورزش قهرمانی مقام نخست را شهرستان چابهار، مقام دوم زاهدان و مقام سوم را زابل کسب کرد.

وی افزود: همچنین در حوزه توسعه ورزش همگانی مقام اول به شهرستان سراوان، مقام دوم خاش و مقام سوم به زاهدان رسید و  شهرستان‌های چابهار، خاش و بمپور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم حوزه توسعه ورزش روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برترین‌های حوزه فرهنگی و امور جوانان استان را در سال گذشته به ترتیب زهک، زاهدان و زابل ذکر کرد و افزود: همچنین در حوزه ورزشکاران سازمان یافته(بیمه ورزشی) شهرستان‌های زاهدان، زهک، زابل، سراوان، ایرانشهر و قصرقند برترین شدند.

وی ادارات ورزش و جوانان برتر در تمام حوزه‌های ذکر شده سیستان و بلوچستان را به ترتیب چابهار، بمپور و خاش ذکر کرد.

کرد با اشاره به طرح‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان گفت: امسال برای بهبود فضای ورزشی سیستان و بلوچستان مناقصه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی برگزار شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این طرح‌ها بزودی شاهد جهش چشمگیر در حوزه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.