محمدنبی نوری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس استانداردهای لازم، پروژه محدوده‌های اکتشافی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳ به پایان می رسید که این شرکت با تغییر و بهبود برنامه زمانبندی پروژه مذکور و لزوم توجه به اصول مدیریت سرمایه گذاری پایان پروژه را از سال یادشده به پایان سال ۱۴۰۰ کاهش داده است.

وی گفت: عملکرد این شرکت در سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد سه برابری در متراژ عملیات حفاری و تعداد گمانه‌های حفاری شده و ۴.۵ برابری در گمانه های عیاردار برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت پارس تامین وابسته به صدر تامین و شستا افزود: در راستای کاهش هزینه های جاری پروژه ها، شرکت با اجرای استراتژی هایی در کاهش عمق حفاری ها، قرارداد مطالعات هیدرولوژی و هیدروژئولوژی، مطالعات ژئوتکنیک، عملیات آتشباری و غیره موفق به کاهش بیش از ۷.۲ میلیارد تومان در هزینه‌های عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: شرکت توسعه معادن پارس تامین در سال ۹۹ در راستای اقدامات توسعه ای و هم افزایی با دیگر شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین و برنامه هایی نظیر توجه به معدنکاری نوین، هوشمندسازی معادن، احیای معادن کوچک مقیاس و چند طرح ملی دیگر را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.