امیر دریادار دوم عرشه مصطفی تاج الدینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده در مقابله با ویروس کرونا با برپایی سه ایستگاه سلامت مردم یاری در قالب ویزیت رایگان و توزیع موادبهداشتی،دارویی و همچنین پخش بسته‌های معیشتی در بین روستاهای نیازمند و محروم کنارک انجام شد.

وی افزود: در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب که در نیمه شعبان فرمودند« چه خوب است ملت ایران در آستانه ماه مبارک رمضان خاطره خوبی در زمینه کمک مؤمنان از خود به جای بگذارند»این رزمایش انجام شده است.

فرمانده منطقه سوم نبوت دریایی ارتش کنارک ادامه داد: منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش از همان آغازین روزهای فرمایش معظم له توانست با همت و همدلی کارکنان، خانواده‌ها و بسیجیان کمک‌های انسان دوستانه را جمع‌آوری و بابرنامه‌ای مدون در اختیار افراد نیازمند قرار دهد که امروز شاهد مرحله سوم این کمک‌ها به همراه برپایی ایستگاه‌های سلامت در مناطق محروم هستیم.

وی بیان کرد: با همکاری ارگان‌های دولتی و لشکری مستقر در شهرستان کنارک با شناسایی خانوارهای مناطق محروم و نیازمند با فراهم کردن یکهزار بسته معیشتی طی سه مرحله توانسته‌ایم گام‌های مفیدی در این راستا برداریم که با عنایت خداوند متعال قصد داریم تا پایان ماه مبارک رمضان این رزمایش را ادامه دهیم.

امیر دریادار دوم عرشه تاج الدینی اظهارداشت: تلاش ما بر این بود که این کمک‌ها به بهترین شکل ممکن به دست نیازمندان آبرومند برسد و نیازمندی نباشد که این کمک‌ها را دریافت نکرده باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.