احمدرضا هاشمزهی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان بازرسان از پنج واحد رستوران شهر بازدید کردند که سه واحد به علت تخلف و رعایت نکردن موازین بهداشتی و استفاده از گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته پلمب شدند. 

وی بیان کرد: همچنین تیم‌های بازرسی روز گذشته از ۱۰ واحد سوپرمارکت و میوه و تره بار بازدید کردند که هفت واحد به دلیل تخلف از جمله گرانفروشی، نداشتن فاکتور فروش معتبر و تابلو قیمت میوه به جریمه نقدی محکوم شدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر گفت: طرح تشدید نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از تنش روانی بازار و افزایش بی‌مورد قیمت اجناس و کالاها در این شهرستان در حال اجراست. 

وی افزود: در این طرح بازرسان بر قیمت کالاها و اجناس لبنی، پروتیینی، میوه و انواع شیرینی نظارت می‌کنند و افرادی که خارج از چهارچوب قانونی فعالیت داشته باشند با آنان برخورد می‌شود.

هاشمزهی بر تلاش بیشتر برای تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهارداشت: با گرانفروشان و اخلالگران اقتصادی برخورد جدی و از هر گونه احتکار، کم فروشی و یا گرانفروشی در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.