نور احمد درخوش روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ٨٢ هزار متر مربع گل کاری با گونه‌های مختلف و متناسب با آب و هوای منطقه شامل کوکب کوهی،میمون، بنفشه، ختمی زینتی، اطلسی،گازانیا،جعفری پاکوتاه و سایر گونه‌های سازگار در سطح شهر ایرانشهر کشت شده است.

وی با بیان اینکه کشت گل‌های رنگارنگ در شهر ایرانشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٠درصد افزایش یافته است گفت: رویش این گل‌ها زیبایی و طراوات خاصی به این شهر بخشیده است.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: تولید و تکثیر انواع گل‌های فصلی در نهالستان‌های شهرداری با هدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بارندگی‌های اخیر در شهرستان ایرانشهر نیز بر طراوت منطقه افزوده است.

درخوش با بیان اینکه در شرایط کنونی و مقابله با ویروس کرونا باید فضای شاداب و با نشاط شهر را حفظ کنیم افزود: در راستای پاکسازی و ضد عفونی شهر نیازمند کمک و همراهی مردم با مجموعه شهرداری هستیم.

وی اظهارداشت: ایرانشهر با داشتن ۱۵۰ هکتار فضای سبز، سرسبزترین شهر استان است بطوریکه سرانه فضای سبز هر شهروند ایرانشهری حدود ١١ مترمربع است.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.