فرمانده یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم دریایی نبوت کنارک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این رزمایش در راستای مقابله هرچه بیشتر با ویروس کرونا و تامین سلامت مردم و با همت مدافعان سلامت و یاوران وطن، یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم با حضور در معابر و اماکن مختلف این شهرستان به عملیات گندزدایی و ضدعفونی پرداختند.

ناخداسوم مصطفی دودکانلو افزود: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در راستای کمک‌های مومنانه مبنی بر همکاری همه جانبه ارگان‌های دولتی و نظامی در خط مبارزه با این ویروس منحوس رزمایش  پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی با محوریت منطقه سوم نبوت نداجا و سایر نیروهای مسلح و ارگان‌های دولتی در قالب چند تیم که دو تیم از منطقه سوم بود، انجام شد.

وی به وحدت و همدلی مردم نیز اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان کنارک  کمال همکاری را در زمینه رعایت نکات بهداشتی وحتی کمک به مدافعان سلامت داشته‌اند.

فرمانده یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم دریایی نبوت کنارک ادامه داد: یگان‌های ارتش مستقر در این شهرستان با تمام تجهیزات و توان تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا با قوت و صلابت در کنار مردم هستند و کار ضدعفونی مکان‌های مختلف را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم و این اطمینان را به مردم خواهیم داد نیروهای مسلح بویژه کارکنان غیور منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش همیشه ایام در کنار آنان ایستاده و خواهند ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.