فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی کنارک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی فرمان فرماندهی معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص پدافند زیستی و بیولوژیکی رزمایش بزرگی با رمز «یا علی ابن ابی طالب» تحت عنوان رزمایش« لبیک یا امام خامنه‌ای» با هدف حفظ و گسترش روحیه تهاجمی و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در معابر و مراکز تجمعات شهرستان‌های کنارک و چابهار آغاز شد.

امیر دریادار دوم عرشه مصطفی تاج الدینی افزود: رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط یگان‌های ارتش بویژه مدافعان سلامت منطقه سوم با تجهیزات کامل و نیروی انسانی کارآمد در سطح شهرستان کنارک و چابهار در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی طبق برنامه مدون و ابلاغ شده از سوی ستادکل نیروهای مسلح طی چند روز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات و توان تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم است و کار ضدعفونی مکان‌های مختلف را انجام می‌دهند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی کنارک گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب ارتش از لحاظ امکانات و نیروی انسانی کارآمد در جهت رفع آلودگی و گندزدایی، رزمایش مقابله با ویروس کرونا با نام «با ولایت تا شهادت» در یگان و نیروهای مختلف آن در سراسر کشور در مقابله با کرونا تا ریشه کنی این ویروس ادامه خواهد داشت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.