حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان با خود اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌هایی که در سطح کشور تحقق پیدا می‌کند به تامین اعتبار نیاز دارد که بخشی از این نیاز از طریق وصول مالیات به دست می‌آید.
وی تاکید کرد: هم‌اینک سازوکاری برای وصول مالیات در نظر گرفته شده و بسیار خوب است اما باید در دریافت و هزینه کرد مالیات‌هاهمواره عدالت رعایت شود.
امام جمعه زاهدان گفت: همه باید بدانند که پرداخت مالیات یک سرمایه‌گذاری اجتماعی است و خود فرد و همه آحاد مردم از این سرمایه‌گذاری نفع می‌برند.
حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: نیروی اداره امور مالیاتی باید آداب و اخلاق مناسبی را در برخورد با افراد رعایت کنند تا با این نوع برخوردمردم را به پرداخت مالیات جذب کند.

افزایش ۱۸درصدی وصول مالیات در سیستان و بلوچستان

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: ۱۸ درصد رشد دریافت مالیات را در سال ۹۸نسبت به سال ۹۷ شاهد بودیم.

سید حامد حیدری افزود: پارسال ۵۵۰میلیارد تومان مالیات در سیستان و بلوچستان اخذ شده که نسبت به سال ۹۷، با ۵۰میلیارد تومان ۱۸ درصد رشد به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: میزان تحقق مالیات در سال گذشته ۵۵۰میلیارد تومان بوده که از سهمیه ۶۳۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده حدود ۸۰درصد محقق شده است.
مدیرکل امورمالیاتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یک تغییر در حوزه مالیاتی استان شکل گرفته و در این راستا یک طرح‌جامع مالیاتی را در اولویت کار قرار داده‌ایم که طی آن وضعیت مردم و شرکت‌ها به طور دیقی دیده می‌شود و امورات براساس مبنا و اموال منقول و غیر منقول بررسی و پالایش می‌شود و دریافت مالیات براساس درآمد واقعی در نظر گرفته شده و اخذ می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.