به  گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، توافق نامه ساخت مدرسه خیرساز به نام دانش آموز شهید مهدی حسنی با حضور مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، سعید اوحدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خیرین و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت منعقد شد.

در این دیدار که رشیدیان به نیابت از پدر شهید حسنی در جلسه حاضر شده بود، اعتباری ۲ میلیارد ریالی را از سوی خانواده این شهیدگرانقدر برای ساخت مدرسه‌ای در استان سیستان و بلوچستان اهدا کرد، هزینه ای که به درخواست پدر شهید حسنی برای زنده نگه داشتن یاد و نام فرزند شهیدش بنای مدرسه‌ای خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن انعقاد این قرارداد با تاکید بر نقش مدرسه‌سازی در ارتقای سطح فرهنگ جامعه به ویژه نسل آینده‌ساز، به تعبیر مقام معظم رهبری، کمک به مدرسه‌سازی را حسنه بزرگ و صدقه جاریه دانست که همواره خیر و برکات آن برای متولیان این امر جاری خواهد بود.

شهید مهدی حسنی دانش آموز شهیدی است که در سن ۱۶ سالگی به مقام رفیع شهادت نائل شد و نامه‌های نوشته شده این شهید برای برادر دوقلوی خود بعد از ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.