حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روزدوشنبه در دیدار فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی با وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای مردمانی بسیار خوب و وفادار است و با وجود تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و همراه کردن این مردم با خود، هیچگاه مردم این دیار روی خوش به دشمن نشان نداده و همواره با نظام و مسوولان همراه بوده و علاقه خاصی به کشور خود دارند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان در برخی بخش ها آن گونه که باید شایسته مردم نیست و امیدوار هستیم خداوند توفیق دهد تا خدمتی در شان این مردم انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: خدمت در این منطقه مرزی و محروم و حضور در میان مردم خوب این استان توفیقی الهی است که برکات خاص خود را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: با توجه به ویژگی های امروز کشور و تلاش دشمنان در ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق مناطق مرزی، خدمات سپاه پاسداران همواره موجب خیرات و برکات برای کل کشور بوده است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه در این استان از نیروهای مخلصی برخوردارند که باعث خوشحالی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد که فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در سمت جدید خود موفق و سربلند باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.