سردار محمد کرمی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: آمریکا و صهیونیستها با 2 هدف مسلمانان را به جان یکدیگر انداختند نخست اینکه زیر ساختهای کشورهای اسلامی را نابود کنند و سپس با پول و امکانات مسلمانان به پیشرفت علمی و اقتصادی خودشان برسند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران آمریکا را به زانو درآورده و به پیشرفت های مهمی در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، فناوری و غیره دست یافته که همه اینها عنایت الهی است.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به نقش سپاه در محرومیت زدایی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی صورت گرفته و کارهای خیلی بزرگی در حوزه های مختلف انجام شده است و امروز هم با اتکا به خداوند متعال در تلاش برای رفع محرومیت ها هستیم.

وی بیان کرد: با وجود همه تلاش هایی که صورت گرفته اما هنوز بخشی از محرومیت ها باقی مانده و دشمنان انقلاب اسلامی نیز بدنبال این هستند که ثابت کنند حکومت دینی موفق نیست اما به فضل الهی در همه حوزه ها انقلاب اسلامی پیشرفت داشته است.

سردار کرمی اظهار داشت: هدف همکاری همه مجموعه ها اعم از سپاه و سایر نهادها و ارگان ها و مجموعه های مردم نهاد تلاش برای محرومیت زدایی است و تاکنون نیز اقدامات موثری و شایسته ای انجام شده است.

وی افزود: با وجود توطئه ها و تحریم های دشمنان، تحمیل جنگ هشت ساله و هجمه های فرهنگی و غیره نظام جمهوری اسلامی در زمینه پیشرفت و توسعه کشور بویژه در مناطق محروم گامهای ارزنده ای برداشته است اما تمام این اقدامات در مقابل حرکت عظیم انقلاب اسلامی که با اقتدار در دنیا پیش می رود، ناچیز است و در روستاها به وضعیت دلخواه نرسیده ایم.

سردار کرمی ادامه داد: اتحاد، انسجام و برادری می تواند ما را در همه مسائل پیش ببرد و دشمن نیز نسبت به این موضوع مهم بسیار حساس است.

وی گفت: اختلاف باعث عقب افتادگی می شود زیرا تمام انرژی ها صرف اختلاف با یکدیگر می شود و انرژی برای کار باقی نمی ماند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: سپاه و قرارگاه قدس در کنار همه اقدامات سختی که در حوزه مرز و نگهبانی انجام می دهد توجه خاصی به رفع محرومیت ها در استان دارد و این اقدامات باعث مباهات و افتخار است و سطح رضایتمندی مردم نیز گواه این تلاش ها و خدمات سپاه است.

محمدهادی مرعشی افزود: استانداری و سایر دستگاه ها همواره در کنار این عزیزان هستند و جا دارد از تمامی زحمات و تلاشهای قرارگاه تقدیر و تشکر کنیم.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری به عنوان معاون جدید محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور معرفی و از زحمات شهرام اسکندری معاون سابق این نهاد تقدیر شد.

شهرم اسکندری نیز به عنوان معاون مهندسی رزمی قرارگاه قدس معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.