مجتبی شجاعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در دلگان با هدف مقابله با بیماری و اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تداوم دارد و با شدت بیشتری اجازه نمی دهیم که در این شهرستان بیماری کرونا گسترش یابد.
وی اظهار داشت: مشارکت مردم در حوزه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و همکاری های ارزشمند سپاه و دفاتر امامان جمعه و مسئولان ادارات و نهادها و ارگان های قضائی و امنیتی و غیره سبب شده که دلگان به عنوان شهرستان موفق در موضوع مقابله با بیماری کرونا مطرح باشد.
رییس ستاد مدیریت بحران دلگان ادامه داد: توزیع چندین هزار سبد مواد غذایی به همت سپاه و گروه جهادی محمدرسول‌الله(ص) و آستان قدس و دفاتر آیت الله سیستانی و امام جمعه شهرستان و مجمع خیران در کنار اجرای دهها عنوان برنامه فرهنگی و آموزشی سبب شد که موفقیت های ما دو چندان شود.
فرماندار دلگان بیان کرد: دستگاه های مختلف و مردم در تعطیل کردن واحدهای صنفی و بازار و واحدهای کسب و کار و پیشگیری از تجمعات به خوبی نقش آفرینی داشته و اجازه نداده اند که بیماری در این شهرستان سلامتی اقشار جامعه را مورد تهدید قرار دهد.
شجاعی گفت: تعطیلی واحدهای صنفی و خدماتی در شهرهای گلمورتی و چگردک بخش جلگه چاه هاشم شامل اغذیه فروشی ها، آرایشگاه ها، رستوران‌ها، خیاطی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، طلافروشان، موبایل فروشی ها و واحدهای سمساری‌ از تصمیمات مهمی بوده که با مشارکت و همراهی خوب مردمی از همان روزهای نخست انجام شده و همچنان ادامه دارد.
فرماندار دلگان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم برگزاری مراسم و جشن عروسی تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده که امیدواریم با همکاری ارزشمند مردم شاهد ارتقای شاخص های سلامت در منطقه باشیم.
شجاعی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اکثر نقاط کشور و برخی شهرهای سیستان و بلوچستان با هدف مقابله با بیماری ویروسی کرونا از تردد کامیون‌ها و کامیونت ‌ها بجز کامیون‌ های حامل موادغذایی و فاسد شدنی، سوخت و ماشین ‌های یخچال دار از امروز تا اطلاع بعدی جلوگیری می شود.
وی افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان و شهرستان دلگان در کنار شهرداری گلمورتی و شبکه بهداشت و درمان، ارتش و سپاه نیز با کمک تجهیزات خاص و همچنین بسیجیان و نیروهای مردمی کار خدمت رسانی به مردم و ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی با قوت در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.