خدیجه دشتی روز شنبه در بازدید از روستاهای شول، کلر و کمالی افزود: باتوجه به نام‌گذاری و تاکید مقام معظم رهبری بر جهش تولید، باید زمینه زیرساخت‌های این هنر بومی را که در اشتغال و رونق و کسب و کار موثر خواهد بود، فراهم کرد.

وی اظهار داشت: بافت و تولید گبه در روستای شول که به همت هنر زنان توانمند این روستا، به شهرت جهانی رسیده می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی در جهش تولید در این شهرستان باشد.

بخشدار مرکزی گناوه در ارتباط با عملکرد روستاهای این شهرستان در برابر بیماری کرونا گفت:از ابتدای ورود کرونا به شهرستان گناوه، ایستگاه کنترل تردد با همکاری نیروهای انتظامی، بسیج، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و اهالی روستا در شول دایر شد که تاثیر بسزایی در کنترل بیماری و جلوگیری از تردد افراد غیربومی به این منطقه داشته‌است.

وی افزود: روستاهای شول، کلر و کمالی دارای بیشترین زمین کشاورزی در منطقه هستند و به علت حاصلخیز بودن در زمینه تولید گندم پیشتاز است.

بخشدار مرکزی گناوه با اشاره به مشکلات این روستاها گفت: در بازدید میدانی صورت گرفته از این سه روستا، آسفالت و بهسازی ورودی و معابر از جمله مشکلات مهم آنان است که با پیگیری نسبت به حل آنان در حد توان اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: تعامل و ایجاد همدلی می‌تواند سرعت خدمت رسانی به مردم را بالا ببرد که در این زمینه دهیاران باید در رفع مشکلات و نیازهای اساسی  روستاییان اقدام کنند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.