مهدی اسماعیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهروندان خاش در صورت مشاهده تخلف می‌توانند موارد افزایش قیمت را با شماره ۱۲۴ و یا ۳۳۷۲۳۸۴۰ اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اطلاع دهند.
وی بیان کرد: با هدف مقابله با معضل کم فروشی و رسیدگی به شکایات مردمی کار سنجش وزن سیلندرهای گاز در جایگاه‌های تامین و توزیع با نظارت بازرسان این اداره انجام شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش تصریح کرد: در مبحث کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌های تامین و توزیع گاز مایع بازرسان این اداره با همراهی بازرسان شرکت نفت و تعزیرات حکومتی نقشی فعال بر عهده دارند و قطعا با تخلفات این حوزه برخورد می‌شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سیلندرهای گاز مایع جرم وجود دارد و در موقع پر کردن گاز این موضوع در وزن سیلندرها تاثیرگذار است بنابراین به مسوولان شرکت‌های تامین و توزیع گاز استانی و محلی توصیه می‌شود که عمل جرم گیری سیلندرها را ماهانه داشته باشند.
اسماعیلی ادامه داد: در مبحث برخورد با مختلفان حوزه فروش مرغ زنده یک واحد متخلف افزون بر ۱۸ میلیون ریال جریمه شد.
وی افزود: در راستای تامین نیازهای مردم در این ایام و ماه مبارک رمضان کار عرضه مرغ ارزان با قیمت ۱۱ هزار تومان در هر کیلوگرم آغاز شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: برنامه‌های نظارت، کنترل و پایش بازار با جدیت در دستور کار بازرسان قرار دارد.
وی اظهارداشت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، اصناف غیر پرخطر می‌توانند با ثبت نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با این ویروس در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شروع به کار کنند.

به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.