دکتر شراره صانعی‌مقدم  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدنبال وقوع همه گیری کرونا خدمات سی تی اسکن و رادیوگرافی به  بیماران حاد تنفسی و افراد مشکوک به کرونا  بصورت شبانه روزی و بدون نوبت در مراکز تصویر برداری بیمارستان ها ارائه می شود.

وی افزود: با تلاش کارکنان بخش درمانی این دانشگاه در مراکز رادیولوژی سیستان و بلوچستان اقدامات تشخیصی برای بیماران حاد تنفسی در کوتاهترین زمان ممکن  انجام می‌شود به طوری که موفق شده ایم زمان پاسخگویی نتایج سی تی اسکن بیماران مشکوک به کرونا را به کمتر از  ۲۴ ساعت برسانیم.

مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم اینک متوسط گزارشات سی تی اسکن ریه در مراکز تصویر برداری دانشگاه روزانه حدود ۹۰ مورد است و این خدمات به بیماران بستری و سرپائی ارائه می شود.

وی با تقدیر از کارکنان بیمارستان ها اعم از پزشک، پرستار، بهیار، اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه گفت:  هموطنان عزیزمان با ماندن در خانه و رعایت اصل خود قرنطینگی و فاصله اجتماعی می توانند به خدمات و تلاش های خالصانه کارکنان بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و امدادی پاسخ مناسب بدهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.