محمد قاسمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های اجرایی ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی واحدهای غیر ضرور تا اطلاع بعدی باید تعطیل باشند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و بر اساس عمل به مسولیت اجتماعی باید انجام شود.

معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس این طرح گشت‌های مشترکی با حضور کارشناسان ادارات مرتبط به این بخش در سطح شهرهای این استان انجام و واحدهای متخلف شناسایی و پلمب شدند.

وی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است باید با جدیت توسط اصناف اجرا شود.

قاسمی ادامه داد: در شهر زاهدان به ۱۰۰ واحد صنفی تذکر داده شد و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دستور دادستانی پلمب شدند.

معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ۶ واحد صنفی متخلف شهرستان کنارک که به توصیه‌های ارائه شده توجه نکرده بودند پلمب شدند.

وی تصریح کرد: ۲۳ واحد صنفی شهرستان خاش که عمدتا در بخش کفش فروشی، بزازی، گیم نت، خرازی و پوشاک مشغول به فعالیت  و به اخطارها لازم در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه نکرده بودند پلمب شدند.

 قاسمی افزود: در شهرستان زابل با توجه به ممنوعیت فعالیت اصناف عنوان شده ۱۵ واحد مبادرت به بازگشایی کرده بودند که پلمب شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مسوولیت‌هایی که در قبال جامعه داریم این‌بار نیز با تمام توان در زمینه سلامت جامعه گام بر می‌داریم و البته در صورتی که تعدادی از صنوف نسبت به سلامت جامعه بی‌تفاوت باشند برخوردهای قانونی با آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.