محسن گل محمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی سه نفر از سارقان مسلح ایرانشهر صبح امروز پس از ارتکاب سرقت از سطح شهرستان و اعلام گزارش سرقت مسلحانه توسط مالباخته و شاکی بلافاصله توسط گشت‌های نامحسوس پلیس آگاهی در کمترین زمان ممکن با شگردهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این افراد، مقادیری اموال مسروقه به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش، کلت کمری و مهمات مربوطه نیز کشف و متهمان با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ضمن هشدار به سارقان مسلح و اشرار منطقه، افزود: با توجه به نزدیک شدن به اتمام طرح معرفی داوطلبانه و تحویل سلاح‌های غیرمجاز به مراجع ذیصلاح، به تمامی نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان دستور برخورد قاطع با اینگونه مجرمان و جرائم خشن صادر و پرونده این افراد با جدیت و در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت. 

وی اظهارداشت: به شهروندان ایرانشهری اطمینان خاطر می‌دهیم سارقان مسلح و اشرار با تصمیمات سختگیرانه جدید شورای تامین قدرت هیچ اقدام مجرمانه و ارتکاب جرمی را نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.