به گزارش ایرنا سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار در این مراسم اظهار داشت: ماه رمضان علاوه بر برکات و فیوضات دیگر فرصت خوبی برای پرداخت زکات، صدقات و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.
رحمدل بامری گفت: انجام کارهای خیر و خداپسندانه اجر و ثواب فراوانی دارد و همه قشرها باید برای آزادی زندانیان تلاش و کوشش کنند.
وی از حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و صاحبان شرکت ها و صنایع مختلف در جشن گلریزان چابهار قدردانی کرد و افزود: تعهد 688 میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد چابهار ستودنی است.
دادستان عمومی و انقلاب چابهار نیز گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همت خیران موجب خوشحالی خانواده ها و نشاط اجتماعی می شود.
رحمان ملکوتی فر افزود: احکام برای جرائم غیرعمد باید براساس شرایط افراد باشد و تمام تلاش ها باید طوری انجام شود تا کمترین زندانی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در برخی پرونده ها صدور احکام باید بازدارندگی و پیشگیرانه باشد.
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار نیز اظهار اشت: همه قشرهای مردم بویژه روحانیان، معتمدان و مسئولان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش کنند.
مولوی یارمحمد پناد افزود: در آیات و روایات دینی بر انفاق، پرداخت زکات و صدقات تاکید فراوانی شده است.
وی بیان کرد: هر آنچه مردم تون دارند باید در آزادی زندانیان و دستگیری همنوعان تلاش کنند.

**9 زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار آزادی
رئیس نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: در مجموع 9 زندانی جرائم غیر عمد در چابهار زندانی هستند که برای آزادی آنان 14 میلیارد ریال نیاز است.
سیدعبدالحسین سجادی افزود: زندانیان جرائم غیرعمد چابهار 6 نفر برای مهریه و نفقه، 2 نفر تصادفات و یک نفر با محکومیت مالی در زندان هستند.
وی گفت: تاکنون 15 جشن گلریزان در سطح استان سیستان وبلوچستان برگزار و تاکنون 20 میلیارد ریال برای آزاد زندانیان تعهد شده است.
رئیس نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: 77 نفر در استان به دلیل جرائم غیر عمد در زندان هستند که برای آزادی آنان 95 میلیارد ریال نیاز است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.