سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این‌باره اظهارداشت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله قاطعانه و تشدید برخورد با احتکار، اقلام بهداشتی و پزشکی به منظور تامین امنیت بهداشتی و روانی جامعه و شناسایی محتکران، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پلیس سیستان و بلوچستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود ۶ انبار بزرگ اقلام بهداشتی احتکار شده را در شهر زاهدان شناسایی کردند.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس انبارها پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی وارد محل شدند و در بازرسی از آنها ۱۱۳ هزار انواع دستکش بهداشتی، ۱۸ هزار پد الکلی، ۹۸۰ عدد ماسک، ۲۴ لیتر الکل و ۲۸ لیتر مایع ضد عفونی کننده احتکار شده کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره گمرک ارزش کالاهای احتکار شده را ۳۰ میلیارد و ۳۸۰میلیون و ۳۱۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ فرد سودجو و منفعت طلب دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
سردار قنبری با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.