مجتبی میرحسینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گردشگران می‌توانند از طریق http://www.sbtourism.ir وارد سایت گردشگری سیستان و بلوچستان شده و با اطلاعات ارائه شده در این سایت به صورت مجازی به این استان سفر کنند.

وی گفت: در این سایت کتابچه مسیرهای گردشگری سیستان و بلوچستان نیز برای معرفی ۶ مسیر گردشگری و آشنایی با ظرفیت‌های این استان در این مسیرها بارگذاری شده است. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: نقشه منطقه، کتابچه راهنمای گردشگری و معرفی این استان به ۶ زبان از بخش‌های دیگر این سایت گردشگری است که نوروزی بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای مردم به صورت مجازی فراهم خواهد کرد.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی، بیان کرد: در نوروز ۹۹ به سیستان و بلوچستان سفر نکنید، امکانات بهداشتی پاسخگوی بیماران کرونا و حجم سفرها نیست و علاقمندان به سفر می‌توانند بعد از شکست این ویروس سفرهای خود را در تابستان و نیمه دوم سال ۹۹ به مقصد این استان آغاز کنند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان استان چهارفصل در تابستان خنکترین سواحل ایران را دارد به همین دلیل با جشنواره‌های تابستان‌های که پیش‌بینی شده میزبان هموطنان عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.