فرماندار کنارک روز سه‌شنبه در حاشیه این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از لحظه انتشار این ویروس در کشور در شهرستان کنارک تشکیل و مصوبات لازم به تصویب رسید.  

حمید الدین یوسفی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مورد مثبنی بر ابتلای شهروندان کنارک به ویروس کرونا نداشته‌ایم، گفت:از مردم درخواست می‌شود با رعایت توصیه‌های بهداشت فردی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اطلاعات موثق را از طریق مراکز بهداشتی و درمانی و رسانه‌های معتبر دریافت کنند. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنارک نیز گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا مانور گندزدایی تمامی معابر، اماکن عمومی، ادارات، مدارس، مساجد، پارک ها و مراکز تجمعی با مشارکت فرمانداری کنارک، شبکه بهداشت و درمان، منطقه سوم نیروی دریایی کنارک، شهرداری، آبفا و اداره آموزش و پرورش در سطح این شهر آغاز شده است.

محمدعلی وطن پرست افزود: هدف از این مانور علاوه‌بر اقدامات گند زدایی، آموزش همگانی در خصوص رعایت بهداشت فردی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کروناست که بدین منظور ۱۲ تیم شامل ۴۳ نفر از نیروی بهداشت محیط و بیماری‌ها در این مانور شرکت دارند. 

ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر کنارک ادامه دارد

شهردار کنارک گفت: ضد عفونی کردن اماکن عمومی و تفریحی توسط شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت بهداشت درمان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

درویش بلوچ نیا اظهار داشت: همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر خطر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کنارک برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن بوستان‌ها و وسایل بازی کودکان شهر کرده است.

شهردار کنارک گفت: در تلاشیم که فضای عمومی را تا حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

وی اظهار داشت: شهرداری کنارک اقدام به ضدعفونی کردن مساجد، بوستان‌ها، بازارهای روز و سرویس‌های بهداشتی کرده است.

بلوچ نیا همچنین از تعطیلی سه‌شنبه بازار خبر داد و از عموم مردم خواست که در این امر مهم با کارکنان شهرداری همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.