ماندانا زنگنه روز شنبه در نشست بررسی ارزیابی آخرین وضعیت جذب تسهیلات روستایی سیستان و بلوچستان که با حضور بانک‌های عامل برگزار شد اظهار داشت: برای  هشت هزار و ۹۴۷ طرح به منظور اشتغال روستاییان‌ استان در بانک‌های عامل قرارداد منعقد شد که هشت هزار و ۹۲۷ طرح با پرداخت چهار میلیون و ۸۹۵هزار و ۵۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات از بانک‌های کشاورزی،‌ پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید شدند.
وی ادامه داد: زمینه اشتغال ۱۴هزار و ۲۸۰ نفر با اعطای این تسهیلات در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان فراهم‌شد.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان امسال در معرفی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی‌ به بانک‌های عامل رتبه اول و در پرداخت تسهیلات رتبه سوم را از آن خود کرد. 

وی با بیان اینکه ضروری است تدابیر لازم برای جذب بهینه و هدفمند مرحله پنجم تسهیلات که به زودی به سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد اندیشیده شود، تصریح کرد: سهم پیش‌بینی شده برای طرح‌های اشتغالزایی روستایی این استان ۶۵۰ میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم تمامی این تسهیلات را با توجه به نیاز منطقه جذب کنیم.
زنگنه با اشاره به اهمیت توجه به رفع مشکلات سیلزدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به آن دسته از طرح‌های اشتغالزایی که در مناطق سیلزده استان دچار خسارت شده‌اند تسهیلات اعطا می‌شود.
وی ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد به باغات خسارت دیده از سیل در منطقه زرآباد کنارک اختصاص یافته و درحال پرداخت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.