مهندس خلیل عوض زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات موردنیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان و سامانه تلفنی امور مشترکین برق یک زاهدان به شماره ۳۳۲۵۰۱۴۳، امور مشترکین برق ۲ زاهدان به شماره ۳۳۵۱۶۶۸۱ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: افراد با مراجعه به سایت بازار و نصب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان می‌توانند از خدمات در نظر گرفته شده این سامانه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند با تماس به اداره امور مشترکین توزیع برق هر شهرستان از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

عوض زاده اظهار داشت: خدمات اپلیکیشن غیرحضوری شامل مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، ماشین حساب تعرفه، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب، تسویه حساب، در خواست انشعاب جدید، درخواست کاهش و یا افزایش انشعاب، در خواست تفکیک یا ادغام، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، وصل مجدد انشعاب و تغییر نام مشترک است.

وی همچنین به سامانه «هما» شرکت توزیع برق اشاره کرد و افزود: این سامانه با شماره تماس ۱۲۱ مربوط به حوزه اتفاقات برق بوده و در طول شبانه روز همواره آماده ارائه خدمت به مردم سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تجمع و حضور افراد در اماکن پر رفت و آمد یکی از راه‌های مهم انتقال ویروس کرونا عنوان شده لذا مردم علاوه بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضاهای عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.