حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز جمعه در بازدید از قرارگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان و شرکت در پنجاه و ششمین نشست این قرارگاه، اظهار داشت: انتخابات و برگزاری آن نقطه عطفی برای کشور و نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی استو  هرچه حضور در این عرصه پر شورتر باشد، دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور شاد و دشمنان عصبانی تر خواهند شد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: طرح قبل، حین و بعد انتخابات که نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط در دست اجرا دارند از وظایف مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا شاهد حضور پر شورتری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی بیان کرد: انسان مسلمان در قبال سرنوشت جامعه اسلامی مسوول است و حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا می‌برد و دشمن را از هجوم و دست درازی به کشور ناامید می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: حضور شکوهمند مردم در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات دشمن را ناامید می‌کند.

نماینده ولی فقیهدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تنها یک حق نیست بلکه یک تکلیف بزرگ است و بهتر است که مردم در ساعات اولیه این تکلیف را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.