محمدعلی حمیدیان روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات در بسیاری از کشورهای دنیا انجام و زمانی که یک جامعه سیاسی تعریف می‌شود لاجرم بحث انتخابات هم پیش می‌آید.

وی ادامه داد: سال ۵۷ با توجه به قبول همه مردم از امام خمینی (ره) اهمیت انتخابات در برگزاری رفراندوم دیده شد.

 معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی با نگاه به اهمیت حوزه انتخابات در این بخش فعالیت می‌کند.

وی گفت: بسیاری از مسائل انتخاباتی در این بخش رصد شده و باید و نبایدها به درستی گفته شود.

حمیدیان به اقدامات انجام شده توسط ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم تخلفات انتخابات سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: اولین اقدام این ستاد ایجاد و راه‌اندازی سامانه ۳۱۷۲ برای دریافت شکایات و نظرات مردمی بود.

وی ادامه داد: ۲۵ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم تخلفات در سیستان و بلوچستان در شعب قضایی، دادسراها و دادگاه‌ها انجام شده است.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، توجیه و التزام نامزدهای احراز صلاحیت به اخلاق و مسایل قانونی، اتخاذ راهکارهای مناسب در بستر فیبر نوری، برگزاری مانور، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی، رصد مستمر فضای مجازی و موراد بسیار دیگر از جمله کارهای صورت گرفته توسط ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم تخلفات انتخاباتی این استان بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.