به گزارش ایرنا، با فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میلیون‌ها نفر از مردم کشور با سر دادن بانگ الله اکبر در کوی و برزن، محله و بام منازلشان فرا رسیدن عید انقلاب را اعلام و علاقه و دلبستگی خود به این نظام را به نمایش گذاشتند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیز همچون سایر هموطنان خود ساعت ۲۱ شامگاه ۲۲ بهمن به رسم همه ساله باحضور بر بام منازل، در کوچه‌ها، محلات، خیابانها و مکانهای عمومی یک صدا گلبانگ زیبای الله اکبر را سر دادند.

زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه با شور و شوق همیشگی بر بام منازل فریاد الله اکبر سر دادند و این فرهنگ زیبا را برای نسل‌های بعدی سینه به سینه منتقل کردند.

هر فریاد الله‌اکبر مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون پتک فولادین بر سر دشمنان نظام اسلامی فرود آمد و همدلی، همراهی و وحدت ملت ایران را به نمایش گذاشت.

نورافشانی همراه با فریاد الله اکبر کودکان و نوجوانان را به وجد آورده و هم صدا با پدران و مادران و خواهران و برادران خود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به جشن شادی پرداختند.

بانک الله اکبر همزمان از سراسر ایران اسلامی در فضا طنین انداز شد و پشت دشمنان را به لرزه در آورد.

علاوه بر زاهدان مردم سایر شهرها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای سیستان و بلوچستان یک صدا بانگ تکبیر سرداده و یادو خاطره روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را گرامی داشتند.

نورافشانی و آتش بازی سبب شور و نشاط عمومی شد و بسیاری از مردم همراه با این نورافشانی فریاد الله اکبر سرداده و خاطرات تکبیر گفتن انقلابیون سال ۵۷ را زنده کردند.

 سوت و بوق بسیاری از خودروها و لوازم حمل و نقل عمومی نیز در این ساعت به صدا در آمد که نشان از شادی مردم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.