به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم غرب تهران از محلات صادقیه، طرشت، آیت الله کاشانی و بلوار مرزداران، و ... خود را به فلکه دوم صادقیه رسانده و از آنجا به سمت میدان آزادی در حرکت هستند.
یک دانش آموز 15 ساله که به همراه تعداد زیادی از دوستان و همکلاسی های خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده، به خبرنگار ایرنا گفت: گرچه دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده ام، اما از طریق تلویزیون و دیگر رسانه ها در جریان مجاهدت های امام و شهدا قرار گرفته و به همین منظور امروز آمده ایم تا این روز بزرگ را گرامی بداریم.
یک جانباز شیمیایی که به سختی در مسیر راهپیمایی حرکت می کرد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حماسه22 بهمن 57، تکرارنشدنی است چرا که همه آحاد مردم در یک مسیر و با یک شعار حرکت کردند و به هدف نهایی خود رسیدند.
وی افزود: ایران اسلامی در زمینه های مختلف به یک بلوغ و تکامل دست یافته و اگر مدیران به خوبی بتوانند سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرایی و عملی کنند تنها مشکل اصلی کشور که مسئله اقتصادی است، رفع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیل خروشان مردم غرب تهران، از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی ادامه دارد، در این مسیر تعدادی از هنرمندان جوان با اجرای تئاتر خیابانی حماسه های ایام بهمن 57 را به نمایش گذاشتند.
درهمین ارتباط، شهرداری منطقه 5 و آموزش و پرورش منطقه 2 با برپایی غرفه های فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه برنامه های مختلف و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان تدارک دیدند.
مسابقات ورزشی، نقاشی، شعرخوانی و سرود از دیگر ویژه برنامه های درحال اجرا در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران است.
توزیع پرچم ایران اسلامی، بادکنک و تصاویر امام راحل و رهبری و نقاشی به ویژه پرچم ایران روی چهره های بسیاری از شرکت کنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان به چشم می خورد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدجواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7243/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.