امیر سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران چابهار اظهار داشت: راه‌اندازی پتروشیمی در این منطقه محروم زمینه ساز توسعه و آبادانی است و می‌تواند برای مردم محلی اشتغال فراهم کند.

وی بر تامین منابع، رفع مشکلات پیش رو و تکمیل هر چه سریعتر این طرح بزرگ در شرق کشور تاکید کرد و افزود: برای رفع برخی مشکلات این طرح بزرگ تلاش می‌کنیم. 

مدیرعامل منطقه آزادچابهار نیز با ارائه گزارشی از روند پیشرفت‌های شهرک پتروشیمی، اظهار داشت: شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی گاز نیز به این منطقه خواهد رسید. 

عبدالرحیم کردی افزود: توسعه پایدار، اشتغالزایی، تولید محصولات، برداشتن موانع و مشکلات از درخواست‌های مهم است تا شاهد بهره‌برداری هرچه سریعتر این طرح باشیم.

وی گفت: چابهار به دلیل متصل بودن به آبهای آزاد بهترین نقطه برای صادرات محصولات پتروشیمی است.

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز /شنبه/ وارد فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان قرار گرفت.

بازدید هوایی از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان، بازدید از راه آهن چابهار- زاهدان و طرح‌های در دست اجرا از جمله مجتمع پتروشیمی نگین مکران در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار از مهمترین برنامه‌های وزیر دفاع به این شهرستان است.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر با حضور در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان از نحوه کمک رسانی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع مستقر در منطقه بازدید خواهد کرد.

دیدار با مردم و مسوولان و نشست با فرماندهان نیروهای مسلح منطقه از دیگر برنامه‌های وزیر دفاع و هیات همراه به جنوب سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.