مهرداد جهاندیده روز سه‌شنبه در این‌باره اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

وی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های انقلاب، عرضه کالای اقساطی و خدمات به کارگران و عموم مردم توسط شرکت‌های تعاونی مصرف، رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانی، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، عیادت از بیماران صعب العلاج تامین اجتماعی و حضور با شکوه کارگران و کارفرمایان، تعاونگران و سازمان بسیج کارگری در میعادگاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کار استان، برگزاری جشنواره پیاده‌روی خانوادگی ویژه کارگران و خانواده‌های آنان، ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن انقلاب در واحدهای کارگری آریا شیمی و پاکت پلیمر پرند زاهدان و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در این ایام است.
وی از کارگران به عنوان یکی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی در ایران یاد کرد و افزود: بی تردید کارگران از جمله اقشاری هستند که با حضور مستمر در راهپیمایی‌های ضد رژیم ستم شاهی همواره به فرامین و فرمایشات امام خمینی (ره) لبیک گفته و در کنار سایر اقشار جامعه، انقلاب شکوهمند اسلامی را در ایران رقم زدند.
جهاندیده تاکید کرد: به همین منظور سعی شده تا در اجرای برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی و حضور پررنگ جامعه هدف( کارگران، کارآفرینان و تعاونگران )بیش از پیش باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.