مهرداد جهاندیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه ها پیرو برگزاری نشست کمیته های کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از هفته ها قبل در اداره کل و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته برگزار شد، برنامه ریزی آماده اجراست.
وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طلیعه برنامه های این کمیته در ایام مبارک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان عرضه کالای اقساطی و خدمات به کارگران و عموم مردم توسط شرکت های تعاونی مصرف، رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانی، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، عیادت از بیماران صعب العلاج تامین اجتماعی و حضور با شکوه کارگران و کارفرمایان، تعاونگران و سازمان بسیج کارگری در میعادگاه های نماز جمعه را بخشی از برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر امسال اعلام کرد.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره پیاده روی خانوادگی ویژه کارگران و خانواده های آنان، ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در حاشیه شهر، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن انقلاب در واحدهای کارگری آریا شیمی و پاکت پلیمر پرند زاهدان، همایش تجلیل از کارآفرینان برتر و گروههای کار کارگران و تلاشگران نمونه و حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی سیستان و بلوچستان در این ایام است.
جهاندیده از کارگران به عنوان یکی از ستون های اصلی انقلاب اسلامی در ایران یاد کرد و گفت: بی تردید کارگران از جمله اقشاری هستند که با حضور مستمر در راهپیمایی ها و تظاهرات ضد رژیم ستم شاهی همواه به فرامین و فرمایشات امام خمینی (ره) لبیک گفته و انقلاب شکوهمند اسلامی را در ایران رقم زدند.
وی تصریح کرد: به همین منظور سعی شده است تا در اجرای برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، نقش آفرینی و حضور پررنگ جامعه هدف یعنی کارگران، کارآفرینان و تعاونگران بیش از گذشته باشد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.