علی زینی‌وند شامگاه پنجشنبه در نشست کمیته فناوری اطلاعات انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه سه دستگاه اجرایی مخابرات، ارتباطات زیرساخت و برق باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا ارتباطات پایدار حین، قبل و بعد از انتخابات در سطح منطقه وجود داشته باشد.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای شرایط خاصی است و مدیران متولی انتخابات برای مواجهه با هرگونه شرایط غیرمعمول احتمالی باید آمادگی داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در انتخابات هیچ کوتاهی از سوی مدیران پذیرفته نمی‌شود، افزود: در ایام انتخابات پیمانکاران دستگاه‌های زیرساختی باید از هرگونه اقدامی که موجب آسیب و اخلال در شبکه‌های برق و مخابرات می‌شود، جلوگیری کنند و در صورت عدم رعایت این امر مدیران دستگاه‌ها بازخواست خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تمهید همه لوازم و ضروریات مورد نیاز انتخابات در همه ابعاد و ایجاد خلل در بخشی از بستر انتخابات، کل انتخابات دچار اخلال می‌شود و چنان‌که اخلال در یک شعبه باعث جهانی شدن این موضوع و زیر سوال رفتن انتخابات می‌شود لذا باید تلاش شود حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه تمام امکانات مورد نیاز حوزه زیرساخت در سطح استان تثبیت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.