دکتر وحید قبادی در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال مسوولان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
بازدید از مناطق سیلزده دشتیاری، دیدار با مددجویان بهزیستی، بازدید از مناطق حاشیه نشین چابهار و نشست مدیریت بحران از جمله برنامه‌های رییس سازمان بهزیستی کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

به گفته مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و ۶۰۷ خانوار زیر پوشش بهزیستی این استان در مناطق سیل‌زده آسیب دیدند. 

عزیزالله جهانتیغ اظهار داشت: تعداد کل مددجویان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار و ۴۷۵ خانواده هستند که تاکنون خسارت مالی سنگینی به منزل پنج هزار و ۶۰۷ خانوار بصورت کامل و جزئی وارد شده است.

وی گفت: تخریب منازل و لوازم ضروری زندگی و احشام مددجویان از جمله خسارت‌های وارده به این خانواده‌هاست.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: ۱۵ تیم اورژانس اجتماعی و هفت تیم مجرب جهت حمایت‌های روانی، اجتماعی و رساندن کمک‌های مردمی به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: از ظرفیت تمامی مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این زمینه استفاده شده است.

جهانتیغ گفت: با توجه به خسارات وارده به مددجویان تحت پوشش اقلامی مانند لوازم گرمایشی، لوازم بهداشتی، وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، عصا، واکر و غیره از سوی ستاد مدیریت بحران استان موردنیاز است.

تا کنون حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس دفتر رییس جمهوری و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی،فرمانده کل سپاه پاسدران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، دبیرکل جمعیت هلال احمر، رییس ستاد پیشگیری و بحران کشور، رییس سازمان بسیج مستضعفان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور بازددی از مناطق سیلزده به جنوب سیستان و  بلوچستان سفر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.