مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی آمریکا کار هیچ حکومتی نبود زیرا آمریکایی‌ها یک ترس کذایی را در بین کشورهای جهان به وجود آورده بودند.

وی ادامه داد: حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا مایه تسلی خاطر ملت ایران اسلامی شد.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: استکبار جهانی سعی نکند که ایران را بیازماید زیرا ملت ما در صحنه و حوادث زیادی را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن حوادث زیادی را تجربه کرده است بنابراین آمریکا و کشورهای استکباری سعی نکنند که این ملت را دوباره تجربه کنند.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: ملت ایران شرارت‌های زیادی را از سوی دشمنان تجربه کرده و هم‌اینک ایران تجربه‌های زیادی را در طول این سال‌ها کسب کرده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این مراسم گفت: یکی از بارزترین خصوصیات سپهبد شهید سلیمانی این بود که برخی تاکتیک‌ها و راهکارهای مهم در شرایط حساس جنگ تحمیلی، به خواست خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار(ع) به قلب و ذهن این شهید والا مقام الهام می‌شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی بیان کرد: امروز در فقدان شهادت حاج قاسم، وظیفه خطیری بر دوش همه است و باید تلاش کنیم تا شجاعت، اخلاص، ایمان و تدابیرمان در زندگی سلیمانی وار باشد.

وی بیان کرد: مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در کشور عراق و نقاط مختلف ایران اسلامی صحنه‌های بی نظیری را خلق کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهار داشت: در زمانی که حتی مسئولان سوریه هم باور نمی‌کردند که می‌توان جلوی پیشرفت داعش را گرفت سپهبد شهید سلیمانی وعده نابودی این گروه تروریستی را در کمتر از سه ماه داد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز پنجشنبه با حضور معاون وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار و معاونان استاندار، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، فرمانده‌هان انتظامی و انتظامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش‌سفیدان و مردم شیعه و سنی در مصلی قدس زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.