سلیم کدخدا روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تجهیز و مقاوم سازی فضاهای آموزشی، تقویت و توانمندسازی بنیه علمی دانش‌آموزان و دبیران، بررسی وضعیت سوادآموزی این شهرستان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: بررسی وضعیت امتحانات دی، بررسی وضعیت سرویس روستا مرکزی، بررسی و حل سایر مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پروش شهرستان سرباز از دیگر مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فرماندار سرباز گفت: تمام منابع و امکانات باید در راستای ارتقای آموزش و فعالیت حداکثری در حوزه توسعه و تجهیز مدارس بکارگیری شوند.

وی افزود: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه انسان سازی است و مسوولیت سنگین این وزارتخانه در جهت شخصیت‌سازی و هویت‌سازی نسل‌ها و سازندگان آینده این مرز و بوم بسیار مهم است.

کدخدا ادامه داد: نشست‌های شورای آموزش و پروش سرباز باید ماهیانه برگزار شود تا مجالی برای ارزیابی میزان تحقق مصوبات گذشته و اجرای تصمیمات جدید در این حوزه حاصل آید.

وی اجرای طرح شناسایی بازماندگان از تحصیل، شناسایی و جذب نخبگان دانش‌آموز و فرهنگی، بررسی وضعیت ناگوار بیسوادی،بازماندگان از تحصیل و پیگیری و انعقاد تفاهم نامه همکاری و تعامل با حوزه‌های دینی و دهیاری‌ها را خواستار شد.

فرماندار سرباز گفت: سرانه فضای آموزشی این شهرستان با کمتر از ۲ متر مربع در مقایسه با استاندارد هشت مترمربعی کشور بسیار ناچیز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.