حمیدرضا حدادی روز دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شرکت پرسی ایران گاز ۱۰۰ هزار اشتراک در این استان دارد که ازاین ظرفیت می توان جهت خدمت رسانی بهتر به  مردم استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: بزرگترین مخزن ذخیره سازی ریلی کشور در سالهای گذشته در زاهدان راه اندازی کرده‌ایم و ۱۵۰ دستگاه خودرو نیسان برای توزیع شهری گازمایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد و در کل کشور نیز پنج هزار عامل و سه هزار نماینده توزیع در روستاها و بخش‌های عشایری ، صنعتی و صنفی کارخدمات رسانی را انجام می دهند. 
مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور افزود: درقبال تمامی مردم سیستان و بلوچستان مسئولیت داریم و با تمام توان آن را اجرایی خواهیم کرد و از مجموع ۶۰ واگن دراختیار این شرکت در سراسرکشور ۱۵ واگن را برای حمل گازمایع از اصفهان به زاهدان اختصاص خواهیم داد. 
وی خاطرنشان کرد : پس از افزایش قیمت بنزین درکشور مصرف گازمایع ۲ و نیم برابر افزایش پیداکرده و با توجه به اینکه خودروهای زیادی در سیستان و بلوچستان مخازن گازمایع  «ال پی جی» نصب کرده اند باید جایگاه های سوخت "ال پی جی" ایجاد تا صف خودروها از توزیع خانوارها جدا شود.

سرپرست سازمان صمت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: تعداد ۲۵ مرکز غیرمجاز شارژ  گاز « ال پی جی»  در زاهدان تعطیل شده است. 

محمودرضا رحمتیان افزود: با توجه به شرایط پیش آمده به تمامی شرکت‌های توزیع کننده گازمایع در سیستان و بلوچستان ابلاغ شده درصورتیکه نتوانند نسبت به جذب سهمیه گاز آذرماه اقدام کنند پرونده تخلف «عدم اجرای تعهد» تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد. 

وی ادامه داد : یکی از عمده مشکلات بوجودآمده در زمینه گاز مایع، تغییر مصرف و استفاده گاز در سایر مصارف از جمله گرمایشی و خودروهایی که مجهز به سیستم گاز مخزنی " ال پی جی " به صورت غیرقانونی شده اند است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استفاده از این سیستم در خودروها می تواند خطرات جانی برای راننده و سرنشینان این خودروها داشته باشد. 
رحمتیان افزود : بازدیدهای گسترده ای توسط بازرسان این سازمان از سطح بازار و مراکز شارژ " ال پی جی " صورت گرفته است.
 معاون اموربازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز دراین جلسه بیان کرد: در گشت های مشترک برگزار شده با حضور نمایندگان فرمانداری ، دادستانی ، تعزیرات ، نیروی انتظامی و استانداری تعداد چهار دکه فروش غیرمجاز سیلندرگاز با تخلف گرانفروشی به میزان ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال شناسایی شدند و ۸۵ سیلندر ۱۱ کیلویی نیز توقیف و دراختیار شرکت پرسی ایرانگاز  قرار گرفته است . 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.