احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از همان لحظات اولیه شروع انتخابات اقدامات اجرایی مهمی در تمام حوزه‌های اصلی و فرعی انتخابات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان تمهیدات لازم برای نام‌نویسی داوطلبان انجام شده و تا کنون۶۱ نفر در این استان نام‌نویسی کرده‌اند که بالاترین حوزه با ۲۷ نفر مربوط به زاهدان است.

 استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمهیدات لازم برای یک انتخابات رقابتی سالم در نظر گرفته شده و ستاد انتخابات زاهدان یک مرکز بسیار منظم و مطلوب است.

وی تصریح کرد: از تمام دست‌اندرکاران در حوزه انتخابات چه هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و چه متولیان امنیت، داوطلبان و رسانه‌ها که بستر اطلاع رسانی مطلوب را فراهم کرده‌اند تقدیر می‌شود.

موهبتی اظهار داشت: روند انتخابات باید به گونه‌ای باشد که ایجاد امید در دل دلدادگان نظام و ناامیدی در دل دشمنان نظام را فراهم کند.

وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان هم داوطلبان و هم مشارکت مردم در انتخابات بیشتر خواهد بود چراکه در تمام صحنه‌ها مردم این استان همراهی خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روند نام‌نویسی در کشور و سیستان و بلوچستان منحنی شبیه هم دارد و نسبت به دوره‌های گذشته روند نام‌نویسی بیشتر بوده است.

وی گفت: تا کنون افرادی که برای نام‌نویسی حضور یافتند افرادی با شاخصه‌های مهم و فعال در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بوده‌اند.

موهبتی اظهار داشت: حضور افراد شاخص سیستان و بلوچستان در حوزه انتخابات نشان از تشخیص و اهمیت این دوره دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.