قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی انتقادها در خصوص عملکرد تعدادی از مدیران اظهار داشت: برای بررسی عملکرد مدیران باید شاخص ها را با دید علمی، منطقی و عقلانی بررسی کنیم.

وی افزود: انتقاد بر اساس احساس، مسائل حزبی و جناحی منطقی نیست و چنانچه نقدی بر عملکرد یک مدیر وارد است باید با عدد و رقم و بر اساس شاخص های آن دستگاه مطرح کرد.

استاندار ایلام آموزش و پرورش را مبداء تحولات عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش دستگاه مهمی است که بر مسائل مختلف جامعه تاثیر دارد و نوع نگاه ما به این مقوله مهم باید از دریچه عقلانی و خارج از مسائل احساسی باشد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: نمی توان ادعا کرد در مدیریت ها ضعف وجود ندارد اما اگر قضاوتی در ارتباط با عملکرد یک مدیر وجود دارد خواسته های شخصی خود را از آن جدا و به جای آن بر شاخص‌ها و اعداد و ارقام تکیه کنیم.

وی در ادامه یکی از موانع توسعه در مناطق کمتر توسعه یافته را گرایش های باندی، گروهی و قبیله ای و دخالت در عزل و نصب‌ها عنوان کرد و گفت: برای توسعه راهی جز انتخاب افراد بر مبنای شایسته سالاری نداریم و کسانی که خارج از این مسیر تحت عناوین مختلف عمل می کنند، نگاه توسعه‌ای ندارند.

استاندار ایلام با اشاره به شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: کار اصلی نماینده، قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است.

سلیمانی دشتکی خواستار فرهنگ سازی در این زمینه شد و گفت: معلمان و فرهنگیان می توانند از این فرصت برای  فرهنگ سازی دانش آموزان و جامعه در انتخابات استفاده کنند.

وی افزود: کاندیداها نیز باید در چارچوب شرح وظایف نمایندگان مجلس نسبت به ارائه برنامه‌ها، قول و وعده به مردم اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.