حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای جامعه خادمان قرآن دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب که همه باید برای رفع مهجوریت قرآن کریم تلاش کنیم اظهار داشت: حفظ آیات، روخوانی، توجه به مفاهیم قرآن، تدبر به آیات قرآن و غیره از جمله کارهایی است که باید به عنوان یک نیاز در زندگی پیگیری کنیم.

 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: عمل و توجه به دستورات قرآن کریم باعث م‌یشود تا راه درست حق را دنبال کنیم.

وی بیان کرد: جامعه دانشگاهی با توجه به ظرفیت و توانی که دارند می‌توانند نقش قابل توجهی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی تصریح کرد: با توجه به تمام فعالیت‌های انجام شده در حوزه قرآنی، تلاش‌ها در شان این کتاب الهی نبوده و نیاز به فعالیت بیشتر است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان یکی از مسائل مهم امت اسلامی را تلاش برای افزایش انس و الفت، اتحاد و انسجام دانست و افزود: این موضوع همواره به عنوان یک اولویت در طول زندگی پیامبر(ص) و ائمه پیگیری می‌شده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای وحدت و اتحاد، محورهای بسیاری نیاز بوده که یکی از آنها تقویت اعتقادات دینی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.