سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در نشست خبری انهدام ۲ باند بزرگ سارقین به عنف در شهر زاهدان اظهار داشت: وضعیت امنیت سیستان و بلوچستان برابر شاخص‌ها در حالت طبیعی است و این استان در بین سایر استان‌های کشور از رتبه خوبی در رابطه با وقوع جرم قرار دارد.

وی در مورد انهدام ۲ باند بزرگ سارقین به عنف منزل و قاپ زن در شهرستان زاهدان بیان کرد: هشت سارق منازل،کیف‌قاپ و ۲۷ مالخر اموال مسروقه در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان بابیان اینکه عمده اقلام سرقت شده شامل طلا، لوازم خانگی، خودرو و لوازم الکترونیکی بوده است ادامه داد: ارزش اموال کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش می‌کند تا با انجام اقدامات پیشگیرانه وقوع جرم را کاهش و فاصله بین انجام جرم و زمان کشف را به حداقل برساند.

سردار قنبری با بیان این مطلب که نیروی انتظامی خود را حافظ حقوق مردم می‌داند افزود: این ارگان تمام تلاش خود را برای ایجاد احساس امنیت و آرامش بین مردم انجام می‌دهد.

وی با هشدار به سارقان گفت: دست توانمند و نگاه تیز بین پلیس همواره در حال رصد است و نمی‌گذارد سارقین از چنگال قانون فرار کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.