امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه‌شنبه در سفر به زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند اگر حماقتی از طرفشان صورت گیرد طومار زندگی ننگینشان را در کمترین زمان درهم می‌پیچیم.

وی ادامه داد: وحدت، تبعیت و اطاعت از رهبری معظم انقلاب بهترین راه غلبه بر دشمن است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اگر خواهان خنثی سازی توطئه‌های دشمن در کشور هستیم باید وحدت در جامعه حاکم باشد و این امر زمانی میسر خواهد شد که همه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: اطاعت از ولایت تنها راه موفقیت جوامع از گذشته تا به حال بوده که این امر نشان از اهمیت این موضوع دارد.

امیر سرتیپ حیدری خاطر نشان کرد: مقاومت، صبر، خویشتن‌داری، روی پای خود ایستادن و نگاه به درون از جمله اوامر رهبر معظم انقلاب است که باید به آن توجه کنیم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان یک لشکر زرهی قوی و خوش نام از گذشته تا به حال دارد که در دروران دفاع مقدس و حال در تامین امنیت مرز فعالیت‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یگان‌های زمینی ارتش به سه دسته مهم تقسیم می‌شوند که یگان‌های متحرک هجومی که از تحرک بالا و خرد کننده برخوردارند یکی از آنهاست.

وی ادامه داد: یگان‌های واکنش سریع و یگان‌های تخصصی و حرفه‌ای ۲ دسته مهم دیگری هستند که مجموعه نیروی زمین ارتش را تشکیل می‌دهند. 

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: ۲۶ رسته در حوزه دفاعی در مجموعه نیروی زمینی ارتش فعالیت می‌کنند که تمام آنها از تجهیزات بروز و ساخت خود استفاده و بهره‌برداری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.