به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمنان نظام بیان فساد در جامعه و ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور است که این اقدام قوه قضاییه در مبارزه با فساد قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم این امر ادامه یافته و شاهد شکوفایی اقتصاد کشور و بهبود وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم باشیم.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه در هفته جاری گفت: ایشان در این دیدار بیانات مهمی ایراد فرمودند و با اشاره به تلاش  نافرجام آمریکایی برای شکست ایران، گفت: آمریکایی ها برای وادار کردن رییس جمهوری ایران برای ملاقات با رییس جمهور آمریکا به التماس افتادند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست فشار حداکثری آمریکا را یک سیاست شکست خورده و بی‌فرجام خواندند، خاطرنشان کرد: آنها خیال می‌کردند که با تمرکز بر فشار حداکثری در زمینه اقتصادی می‌توانند ایران را به زانو در بیاورند ولی خودشان دچار زحمت و مشکل شدند.   

آل هاشم همچنین با اشاره به دیدار خود با سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت: بنیاد حسین‌اف در این دیدار اعلام کرد که امسال حدود ۱۹ هزار نفر از جمهوری آذربایجان در مراسم اربعین شرکت می کنند.

امام جمعه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات اظهار داشت: افرادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند نباید همدیگر را تضعیف کنند چراکه کارشکنی به گفته رهبر معظم انقلاب، موجب تضعیف انسجام و وحدت ملی می‌شود از این‌رو کاندیداها خود را اثبات کنند نه اینکه دیگران را نفی کنند.  

وی افزود: کاندیداها از قدرت‌طلبی پرهیز کنند زیرا به تعبیر امام راحل قدرت‌طلبی انسان را به تباهی می‌کشد.  

وی همچنین به مناسبت هفته اشاره کرد و با تبریک هفته دامپزشکی گفت: کنترل بیماری های دام و طیور و آنفولانزای فوق حاد پرندگان از جمله کارهای دامپزشکی است که در راستای رفع و انهدام آن تلاش زیادی می‌کنند و ما از این زحمت کشان عرصه امنیت غذایی صمیمانه تشکر می کنیم.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت تلاش زیادی می‌کند به طوری که تاکنون ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده همچنین فعالیت آنها بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است.

۳۰۷۷/۶۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.