حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به مسوولان در دیدار با هیات دولت افزود: مسوولان در رده های مختلف برای خدمت به مردم و تجلیل از مشارکت مردم باید هم افزایی و دوستی بین خود ایجاد و تمام مسوولان کشور با همدیگر و رفاقت گونه و بدون دشمنی و تخریب به مردم خدمت کنند.

وی بیان کرد: تفرقه و رفتارهایی که موجب دشمنی و دوری دل ها از همدیگر بشود این کار خیانت است و افرادی که به دنبال این موضوع هستند به کشور خیانت می کنند.

امام‌جمعه تیران ادامه داد: هم افزایی بین مسوولان برای خدمت به جامعه ضروری است و باید از حاشیه ها دور شویم و به اصل خدمت به مردم و توسعه کشور بپردازیم.

وی با بیان این که حاشیه پردازی موجب تامین محتوا برای رسانه های خارجی می شود، تصریح کرد: به جای فعالیت های حاشیه ای باید به فکر تولید و رفع مشکلات جامعه باشیم و فرصت سازی برای دشمنان انجام ندهیم.

وی به روز خانواده اشاره کرد و گفت: زندگی اهل البیت(ع) الگویی برای همه خانواده هاست تا به زنذگی متعالی برسیم و مشکلات اجتماعی رفع و عاقبت به خیری برای اعضای خانواده ها در دنیا و آخرت به همراه داشته باشد.

رشیدیان بر فراگیری مهارت های زندگی تاکید کرد و گفت: متولیان امر مثل آموزش و پرورش به این موضوع بپردازند و با اصلاح رفتارها در خانواده ها تفرقه از بین برود و اهل یک منزل با دوستی و محبت و به دور از عیب جویی از همدیگر زندگی کنند.

وی یادآورشد: توهین و اهانت اعضای خانواده به همدیگر باعث تنزل این بنیان مهم می شود و نباید شخصیت و ابهت یک جوان در جمع خانوادگی و جامعه به سبب یک اشتباه شکسته شود بلکه باید روحیه همدیگر را تقویت کنیم.

7131/6026/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.