حسین مسگرانی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و نهمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، اظهار داشت: در تلاشیم رخدادهای فرهنگی و هنری نه تنها در گستره استانی بلکه سراسری را با کمک مسئولان در شهرستان‌ها برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه زابل و همچنین دانشکده هنر و وجود رشته نمایش در این دانشگاه، تصمیم به برگزاری جشنواره تئاتر استانی در این شهرستان گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت بالای اساتید تئاتر دانشگاه زابل در زمینه داوری و یا کارشناس نقد و بررسی بهره گرفت، افزود: این دانشگاه با وجود فضای مناسب  و سالن‌های متعدد آمادگی کامل خود را جهت میزبانی هنرمندان تئاتر استان اعلام کرده است.

وی بیان کرد: هیات انتخاب این جشنواره متشکل از هنرمندان حسن خمری، عزیزاله فخر براهویی و فرشته انصاری از امروز ١٦ آبان کار خود را آغاز می کند.

مسگرانی گفت: ۲۵ اثر نمایشی از شهرستان‌های زهک، زابل، ایرانشهر، زاهدان، سرباز، سراوان و نیکشهر متقاضی شرکت در جشنواره هستند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان از ۲۲ تا  ۲۴ آبان همزمان با هفته وحدت با همکاری دانشگاه زابل در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.