ادهم کرد زابلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح بزرگ ورزشی دارای هزار و ۴۴۰ متر مربع است که با افتتاح آن هزار و ۳۵۰ نفر از مردم منطقه از فضای ورزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست تکمیل است که  ۱۵ طرح آن هفته تربیت بدنی امسال افتتاح و ۲۰ طرح در دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه والای ورزشکاران استان در عرصه ملی گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده در سال‌های اخیر هم‌اینک ۱۲۸ نفر از ورزشکاران این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی افزود: همچنین در دومین دور المپیاد استعدادهای برتر کشور ۸۹۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان تابستان امسال در۵۰ رشته به مصاف حریفان کشوری خود رفتند که برای نخستین بار منجر به کسب۱۳ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۲۵ مدال برنز شد.
کرد ادامه داد: همچنین رشته‌های سپک تاکرا، کبدی و فوتبال ساحلی در بخش تیمی قهرمان دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور شدند.
وی بیان کرد: حدود ۱۰۰ ورزشکار نونهال سیستان و بلوچستان بعد از کسب موفقیت در المپیاد استعداد برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.