ادهم کرد زابلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر از ۳۰ مرداد در سراسر کشور آغاز شده که بیش از ۷۰۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌های کشوری شرکت کردند.

وی افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان تاکنون موفق به کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۲۴ مدال برنز شدند که رشته‌های دوومیدانی، بوکس و ورزش‌های رزمی بیشترین مدال‌های این دوره از رقابت را از آن خود کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بانوان ورزشکاران این استان نیز تاکنون توانسته اند یک مدال طلا، چهار نقره و ۱۲ برنز را از آن خودکنند.

وی ادامه داد: ۶۰۰ ورزشکار از سیستان و بلوچستان سال گذشته در نخستین دور رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور شرکت کردند که موفق به کسب ۹ مدال طلا، چهار نقره و ۱۹ برنز در رشته‌های مختلف ورزشی شدند.
کردزابلی گفت: ۴۰ ورزشکار استان بعد از کسب موفقیت در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ۱۲ تا ۱۵ سال کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در تاریخ ورزش این نقطه از ایران اسلامی بی‌سابقه است.
وی  با اشاره به جهش در جذب ورزشکاران گفت: هم اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در استان مشغول فعالیت هستند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.