سردار قاسم رضایی روز سه‌شنبه در این باره اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر در حوزه شهرستان‌های میرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند و بلافاصله دستورات مراقبتی و کنترل نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برای انهدام این باندهای کلان قاچاق موادمخدر، چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی سیستان و بلوچستان قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانان در مناطق مرزی میرجاوه، زابل و سراوان موفق شدند ضمن انهدام باندهای کلان قاچاق موادمخدر، ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰۰ کیلوگرم حشیش، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۱۱کیلوگرم هروئین و ۱۲ کیلوگرم کراک را از قاچاقچیان کشف کنند.

وی با اشاره به هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری ۲ نفر دیگر اظهار داشت: مرزبانان در جریان این عملیات‌ها موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نیز از سوداگران مرگ شدند.

سردار رضایی با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی استان و همچنین حمایت‌های بی دریغ مرزنشینان عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت ناامن کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.